måndag 12 december 2011

Måndag

Ny vecka har börjat och nästa vecka är det jul.
Vad hände? Det var nyss sommar?!

Idag har jag haft en full dag (vanligt Måndagar) Det verkar som att julhysterin äntligen börjat komma?!
Känns väldigt sent iår. Jag tror det kan bero på bl.a. Väder. Folk väntar ända in i det sista verkar det som.

Min dag avslutades med att klä granen, mysigt:)
Ser fram emot helgen (redan) då ska vi bygga om butiken lite så att man kan få en liten nystart nästa år:) På lördagkväll ska vi ha JULFEST...brukar aldrig bli tråkigt;)
Ska bara fundera ut hur vi ska gå till väga med ombyggning...det löser sig!

Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Heej!!, Du är skit duktig på att sminka dragqueens :) Tänkte våga mig på att testa det oxå=) , Vart beställer man dedär vaxet t ögonbrynen? & Tänkte kolla hur man beställer era produkter? :)

    Kram Emmy

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket:)
    Vax för att täcka bryn, det köper jag på Buttericks.
    Alla våra produkter beställer man på
    www.bonvisage.se Snabbt smidigt och enkelt:)
    Fin blogg du har.
    Vänligen
    Robin

    SvaraRadera

Skriv ett meddelande: