onsdag 8 februari 2012

Mot Malmö

Sitter tåget på väg hem till Malmö igen. Jag har haft 2 intensiva men roliga dagar i Göteborg. Idag började jag att sprida mina kunskaper hos stylistettorna på Plusgymnasiet. Jag demonstrerade en sotig kvällsmakeup. Jag gillar lila! Såhär blev min modell:)








Efter det så var det vidare med lärarna på skolan. Då undervisade jag i Dragqueen och fantasi. Mitt favorit område:) Tyvärr så får jag inte publicera några bilder. Det var en stackars elev som blev utsatt för mitt sminkande:) Men det blev många skratt och eleven blev nog lite chockad över vad "lite" smink kan göra. Nedan är lite bilder på härliga Pernilla som jag under dessa dagar utbildat, när hon står och övar dagmakeup.





Plusgymnasiet är en otroligt fin skola! Stora fina lokaler, professionella möbler,och verktyg, trevlig personal och elever. Synd inte detta programmet fanns på min tid. Då hade jag utan tvekan valt den linjen. Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: