söndag 27 maj 2012

Vilken helg!


Vilken helg!
Under lördag började jag med att sminka en vän som skulle på bröllop. Följt av att jag sminkade Dragqueen "Babushka" som skulle showa på ett bröllop, penslarna slutade inte jobba än. makeupen skulle på en själv också nu när det var ESC! Och Sverige vann hela sk***en:)!

Har varit duktig att ta bilder på allt, men kameran har jag glömt på festen;) några suddiga mobilbilder sålänge, så kommer bättre bilder i veckan!


Hårfärgen i topparna på löshåret har jag blandat själv med stylingmousse och turkos ögonskugga:)


I morse steg jag upp tidigt, då var det dags att sminka modeller till en katalogplåtbing, Ehab Al-Alis Kambalaya kollektion, temat var Djur, cirkus och EXTREMT, och jag fick gå al in:)

Får inte lägga upp backstage bilder än. Men lite smakprov på makeupen kan jag bjuda på:)





Kommer mycket mer....


Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: