torsdag 15 november 2012

Skol besök

Då var man färdig för dagen, och har nyligen ankommit till Centralstationen i Södertälje.

Jag kom upp hit igår morgon och åkte direkt till Praktiska Gymnasiet i Nykvarn.Hade en jätte trevlig dag med elever och lärare på skolan. Jag demade dragmakeup och presenterade Peggy Sage som märke. Eleverna var super taggade och ställde många och bra frågor. Sånt gillar vi:)

En del av eleverna på denna skolan ska vara med oss och praktisera i Kista på Attidude mässan, det var roligt och träffa dom innan vi blir "kollegor" :)

Som tur är så har jag släkt här uppe och spenderade kväll och natt hos min kära faster!

Imorse for jag iväg till Södertälje praktiska och demade kvällsmakeup och Peggy Sage info för skolans stylist ettor.

Innan jag anlände till centralen så har jag varit på Entreprenörs gymnasiet också, och gjort en liknande presentation, denna gång med lite mer Glaoumor:) super trevliga lever och lärare på denna STORA skola också:)

många av lärare jag träffat under dessa dagar kommer och besöker mässan! Ska bli kul att träffa alla igen och visa upp Hela vårt sortiment, mer än det jag får plats med i min väska.

Ha en god kväll!


Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: