lördag 2 mars 2013

Nytt

Godmorgon!

Då var man uppe med tuppen en lördagsmorgon som denna.

Igår var det fullt ös på Tangopalatset i Malmö med dragshow, Cabaret Moulin. Tack alla fina som kom, träffade på en och annan Peggy Sage kunder på plats:)

Ikväll blir det att spöka ut sig igen, med nya accessoarer från Thailand. Då har jag spelning på nattklubben Wonk. Smakprov inför ikväll...


Har fått en finfin peruk friserad på underbara Caseal's ,love it!!


Under veckans gång har jag nu planerat in massa roliga kundbesök Sverige, så håll utkik, kanske kommer jag till din skola, eller en salong nära dig;)

Igår precis innan jag skulle stänga ner butiken, fick vi ett mail från vårt huvudkontor i Frankrike om att den nya katalogen är redo för tryck, vilket betyder Nya metoder, Nya bilder och Nya PRODUKTER!! Det ska bli så roligt att se hela katalogen:))

Jag fick se en bild i mailet om hur innehåller skulle se ut. Såååå fint! Mycket färg, mycket smink, coola naglar. Precis så som jag älskar det!

Ha en fin helg!

Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: