söndag 23 oktober 2011

Maskerad!

Igår var jag på en maskerad jag sent ska glömma.

Jag och en vän arbetade som värdinnor på festen, själv var jag utklädd som Afrodite:)

Det var utan tvekan den bästa maskeradfesten jag varit på eller överhuvudtaget sett med egna ögon.

Många av både arrangörer och gäster var ifrån Malmö Opera från avdelningar som kostym, mask och peruk. Då kan ni bara tänka er vilket arbete som lagts ner på deras utklädande.
Ingen var den andra lik. ALLA var utklädda unikt!
Festen hölls vid på ett hotell och under kvällen träffade man på karaktärer som:
Grinchen
Rapunzel
En Manet (?)
Drottning Elisabeth den förste
Mortisha Adams
Ond Älvdrottning
Lady Gaga
Terminater
Willy wonka
Dita Von Tees
Med många många fler ca 80 gäster.

Nedan kommer lite bilder (usel kvalité och dåligt ljus)

Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: