söndag 9 oktober 2011

Snyggt blir fult

Har nyss gjort klart ett makeup jobb för en halloween fotografering till nattklubben Hedonism.
Temat var Zombies, men modellerna skulle ändå vara snygga så jag fick inte gå loss för mycket med kött & blod:)

Dom är just nu ute och fotograferar så jag ska få se färdiga bilder vid ett senare tillfälle. då lägger jag upp dom här.

Jag har jobbat mycket med shading & highlight för att skapa skuggor i ansiktet på modellerna, det kommer att göra sig jätte bra på slutbilderna, jag han tyvärr inte med bilder på båda tjejerna , då dom hade brott iväg till fotograferingen. Såren är ganska små och inte särskilt avancerade, dom har jag gjort med franslim, toalettpapper, cornfleaks läppstift, cake eyeliner och fuskblod

Kropparna ska retuscheras och göras bleka då vi inte hade tid att sminka kroppar också. här är ett litet smak prov med före & efter bilder.




1 kommentar:

  1. Va duktig du e Robin.. Jag har skrivit ett mail till dig, svara så fort du kan.. Kram

    SvaraRadera

Skriv ett meddelande: