söndag 19 augusti 2012

Festivalhelg

God förmiddag!

Igår gjorde jag min debut som DJ på nattklubben Wonk i Malmlö. Eftersom att det är festival i Malmö och mitt artistnamn är Elecktra så kände jag att jag fick göra en look som kännetecknar mig och som skriker FESTIVAL! ;)




Makeupen är heltäckt av glitter i färgerna grönt, silver, blått och svart men glittret syns inte på bild och har tyvärr en tendens att se kornigt ut istället.

Men i verkligheten var det super sprakling. Jag använder våra nagelglitter (tycker där finns finare färger) Jag fäster det lösa glittret på ögonmakeupen med silverglitter eyeliner som ett klister.


Håret och brynen matchar;) Här använde jag en ljusare turkosblå skugga och en marinblå för att få den önskade färgen:)


Det bästa med dragmakeup, Det finns inga gränser i hur man får se ut, ALLT är tillåtet och man får verkligen gå loss med sin artistiska sida!!!!!

Att spela var också väldigt roligt, så i höst blir man en av Wonks nya DJs...galet!

Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: