tisdag 15 oktober 2013

Helgen i Göteborg!

I helgen var det fullt ös minst sagt!

Den årliga frisör/stylist kongressen ägde rum i Göteborg på Gothia Towers. Det var Grazette of Sweden som i år höll i kongressen och visning.

Vi på Peggy Sage skötte makeup och även en del demonstrationer och makeup föreläsningar.

Jag fick även visa det jag är proffs på;) Dragshow!

Allt detta på två dagar har gjort att man är trött men så nöjda!

Här följer lite bilder, fler bilder kommer från den stora visningen och alla roliga sminkningar vi gjorde.


Innan jag intar scen...


Här avslutar vi som jobbat hela helgen med visning och annat, jag i mitten.


Lite humoristiskt dragshow på G


Här står jag och föreläser.



Lite smink


Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: