torsdag 24 oktober 2013

Trevlig helg

Mycket att göra på kort tid!

Imorgon far jag till Uddevalla för att demonstrera makeup på Plusgymnasiet! Det blir ett roligt avslut på arbetsveckan!

I början av veckan fick vi äntligen in våra efterlängtade höst och vinter I-LAK! Dom har redan sålt massor, och färgerna är underbara. Här är 3 av dom!

Dom hittar ni här Hemsidan


Förra helgen var intensiv. Jag var sminkad från kl 11 på förmiddagen fram till 5 på natten (morgonen på söndag) och alla som vet vad en dragmakeup innebär vet att det är inte lite smink....som ni säkert ser på bilden nedan. Vi skulle nämligen spela in en video på dagen, sen på kvällen hade jag en spelning...så det var inte lönt att sminka av...jag bara pudrade på och bytte läppar:)

Detta är kl 12 på natten...hållt ganska bra ändå:) Jag tycker verkligen vi ska få in läppstift i dessa färger...vad tycker ni?..Blått grönt, lila, turkost osv...uräckert!

Men har man inte så får man skapa...Jag blandar våra snygga ögonpennor med lite läppglans så kan man få vilken färg man vill;)


Ikväll har jag sysslat med nageldekoration till Halloween!

Det ska bli sååå roligt! Jag är helt ledig, och ska göra en riktigt festlig utklädnad! Dessa naglar är ca en dm långa(!!)


Här är lördag morgon, färdig sminkad och (glad)


Senare på eftermiddagen...som cherleader...roligt


Trevlig helg! Happy Halloween!

Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: