onsdag 31 augusti 2011

Leverans ifrån frankrike

Just nu vill jag bara meddela att mina kära kollegor är på vårt lager och packar upp 7 pallar(!!) med produkter som nyss levererades ifrån Frankrikes huvudlager.
Med tanke på att 80% av våra produkter inte är så särskilt stora, så ni kan tänka er hur mycket produkter och vilken tid det tar att packa upp.
jag sköter ställningarna i butiken/kontoret, och naturligtvis får jag in en mängd beställningar (som ska packas av samma personal på lager) hehe...underbart.
Men jag får be om ursäkt om mina kollegor är lite slöa nu ;), och era beställningar kan ta någon dag extra i leverans tid.

P.s vi kommer nog att få in lite nyheter som jag är jätte nyfiken på:) D.s

Ha en fortsatt bra vecka!

Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: