torsdag 11 augusti 2011

Vatten Marmorering

Jag har blivit lite halvt besatt av vatten marmorering, så himmla fräsigt...
Att arbeta som nagelterapeut är verligen ett konstnärligt yrke. Själv är jag i grund&botten utbildad makeupartist, folk man stöter på brukar ofta säga, -Oj vilket kretivt yrke, och vilken konstnär du är.
Ja det må jag kanske vara...Men nagelterapeuter är snäppet vassare (dom som är duktiga på nail art)
Så kretivt och vacker konst, kolla videon!

http://www.youtube.com/watch?v=bR_mA30aByg&feature=list_related&playnext=1&list=SP9897F44C750F9766

Tekniken är helt otrolig, man blir trollbunden! Desutom ska Peggy sage nagellack vara idealiska för just vatten marmorering....jag har endast grundutbildning  gällande naglar. Detta är vad jag tycker är kul! jag håller på att öva, får återkomma med bild.

Denna bild har jag lånat av jätte duktiga Majlo på Möllans naglar i Kävlinge. Hon är super duktig på vatten marmorering http://www.mollansnaglar.se/



Nu blir det träning.
Ha en fin dag alla:)
Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: