måndag 16 januari 2012

En förmiddag i Hässleholm

I morse steg jag upp innan tuppen för att bege mig till Hässleholm.

I Hässleholm var jag på besök hos frisöreleverna på John Bauer gymnasiet.

Det var en jätte fin skola med en snygg frisörsalong, tjejerna i klassen verkade vara väldigt intresserade av vad jag gjorde och var inte blygsamma med frågor både under och efter "undervisningen"vilket jag tycker är jätte roligt.

Jag presenterade vårt märke, mig själv och våra makeupprodukter. Jag fick låna en elev som var min modell för en kvälls makeup.

Skolan har kundmottagning varje Tisdag eftermiddag. Så för er som bor i Hässleholm, besök deras salong på John Bauer, om eleverna är är lika duktiga som trevliga(vilket jag inte tvivlar på), så kan jag verkligen rekommendera denna salong.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: