lördag 14 januari 2012

Lördag

Lördagen börjar mörkna och snart är det dags att se vad natten har att erbjuda. Lite smink och vin får man väl börja med...ikväll blir det dock inget showade med peruk och grejer...:) skönt. Om några veckor ska jag få träffa Lauriane som arbetar som produktchef (makeup) på Peggy Sage i Frankrike. Vi brukar träffas någon gång om året på mässor och annat. Jag brukar ibland prova produkter innan dom släpps För att hon ska få en åsikt om hur produkten är, eller kanske vad som behövs ändras eller förbättras. Det är verkligen jätte roligt att få vara involverad i! Jag har förberett en massa roligt till Lauriane kommer till Sverige, det blir hennes första gång här! Det är faktiskt jag själv som ligger bakom våra mineralpuder...det är inte så populärt i Frankrike och Italien (där PS är väldigt stort) att använda mineralprodukter. Men efter en lång tid av en massa provning av både "färg och form" så hittade vi tillsammans en super bra produkt. Mineral smink är jätte populärt i Sverige. Nu hoppas jag bara att dom kommer i fler färger:)


Sen får vi hoppas att det kommer lite fler roliga nyheter som bl.a. jag ligger bakom;) Trevlig helg Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: