söndag 22 januari 2012

Nu kom vintern till Malmö

Idag har det varit ganska rått ute och ett och annat snöfall har även kommit till Malmö i helgen. Kommer vintern nu eller? Efter en runda på stan i lördags fick jag se alla "vårnyheter" nyårs glittret är slutsålt på rean och överlag så tycker jag många av kläderna känns bekväma och praktiska (tråkiga) Precis som denna årstid...tråkig. Men bland dem senaste nyheterna så ser jag till min förvåning alla dessa bländande neonfärger. Då blir man glad;) I denna gråa mellantid så ska vi alltså pigga upp oss med lite färg! Inte sommriga pastell och korallfärger, utan lite hårdare raffigare färger! Till makeup skulle jag rekommendera limegrönt, fuchsia, och cerise Tips på produkter i dessa färger. Läppstift 110024


Läppstift 110026


Skugga 850737


Länge leve färg:)!!!!! Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: