onsdag 19 september 2012

Effektiv!

Det gäller att effektivisera allt för att spara tid och plats när man arbetar!

Visste ni att förpackningar är utan tvekan det som väger och tar mest plats i din sminkväska

Istället för att ha med sig 10 olika läppstift som jag annars hade behövt nu på lördag på Lanzas First Class visning, så har jag nu endast ett etui med mig i läppstifts väg...

Våra smarta ögonskuggs paletter har alltid legat mig varmt om hjärtat då dom sparar just tid(slipper hålla reda på massa burkar) & plats i min makeupväska.

Vad jag har gjort idag är just egna läppstiftspaletter. I denna smarta lilla nageldekorations palett har jag fyllt med 10st olika läppstift, och om man "packar" dom väl så får ett helt läppstift plats i varje fack!


På baksidan av paletten har jag skrivit läppstiftsnummer så att jag snabbt kan kolla vilket läppstift jag använt om en modell eller kund undrar. Då får vi se vad mer jag kan hitta på för att effektivisera mig innan Lördag;)


Vi ses / Robin

1 kommentar:

Skriv ett meddelande: