onsdag 26 september 2012

MÄSSA

Imåndags sminkade jag till en liten minivisning för Maria Nila. Jag gjorde endast tre modeller i teman Black Magic, Dusty erth och Color poems.Det är Linda Beronius som skapat dessa teman och även hon som skulle göra modellernas hår.

Det var mina kära bekanta och vänner som ställde upp som modeller.

Emily, Jozephin och Sofie

Har bilder på tjejerna sminkade och klara innan dom fick håren gjorda. Dom blev

Black Magic


Color Poems


Dusty Erth


Imorgon är det dax för Malmö Mässan!!! Mina fina kollegor har byggt hela
Montern idag, och nu på kvällen hjälpte jag till en stund att sätta lite saker och ting på rätt plats!
Välkomna till vår monter resten av veckan, jag är där Tors-Söndag!

Ps vi har lite förhandsvisning på en del nyheter med oss på mässa ;)


Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: