onsdag 12 september 2012

Uddevalla

sitter på tåget efter en lång dag med mycket resande!

Är på väg hem i från Uddevalla.

Jag har idag spenderat några timmar på Plusgymnasiet och presenterat Peggy Sage Med en festmakeup demonstration och en Dragmakeup-min specialité :)

Blev som vanligt varmt omhändertagen av elever och Lärare.

Jag fick bra respons, frågor och lite härliga skratt under demonstrationen tillsammans med intresserade och engagerade elever!

Var mycket imponerad av deras lokaler,salong, scen och redskap.

Skolan hade en egen "teater"
Med stor scen, riktigt ljud & ljus kameror osv. Tur man är van att stå på scen, för det va där uppe jag hamnade med mina två modeller.

På själva skolan hade stylisterna en jättefin salong med makeupstationer, frisör stolar, vaskar, hudvård och massa annat roligt!

Dom hat filmat mina demonstrationer så dessa skulle tydligen läggas upp på youtube och deras Facebook sida (tror jag) ska bli roligt att se bilder och film:)

Ha en fortsatt härlig kväll, imorgon blir det plåtning som gäller! Tjoho.

Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: