söndag 23 september 2012

Nöjd & mycket av allt!

Denna dagen har verkligen gått till inget alls, bara några snabba ärenden på stan...

Det gick super bra igår, allt flöt på hela dagen, modellerna blev supersnygga. Jag var så nöjd med hela dagen och mina makeup looks och makeupartister

Visningen var så snygg och proffsig, och det var då man verkligen så hur många SNYGGA modeller vi har sminkat...

TACK till alla inblandade i Lanzas First Clas visning på Hilton igår.

Imorgon kommer det lite roliga backstage bilder:)

Imorgon blir det även mer sminkande.
Jag ska sminka till en minivisning för Maria Nila, ni minns dom 3 teman som jag gjorde sist för MN Black Magic, Color Poem och Dusty earth.  Jag har varit med och vallt ut 3 superfina modeller:)

resten av dagen måste gå till mässplanering...det är ju skönhetsmässa i malmö från Tors-Sön!

Ååh det är så mycket nu!! Jag älskar det!

Sov gott alla!

PS mina tänder börjar bli vitare med Be Confident:))))

Tjaoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: