torsdag 18 oktober 2012

Godkväll

idag har jag spenderat min dag i Helsingborg på Drottning Blankas Gymnasieskola.

Jag gjorde en Peggy Sage presentation för åk 1, samtidigt som jag demonstrerade en kvällsmakeup. Trevliga elever, trevliga lärare och trevliga lokaler:)

Skolan använder sig av vårt märke i utbildning, därför känns det alltid roligare att inspirera elever om hur man kan använda våra produkter på olika sätt & vis...en del elever berättade efteråt att dom var taggade att börja sminka mer efter min demonstration! Superkul att höra.

Så stort tack lärare Debbie och Åk 1 på Drottning Blanka i Helsingborg för fint mottagande;)

Imorgon är det Fredag igen, ska försöka få ordning på butiken som varit lite upp&ner nu när man haft så fullt upp med event, nyheter och demonstrationer.

Ha en god natt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: