lördag 6 oktober 2012

Helg

Nu har jag varit lite kass på bloggandet, ber om ursäkt för det!
Har varit väldigt mycket denna veckan och som pricken över I, så blev jag sjuk mitt i allt!

I Torsdags sminkade jag till Maria Nilas visning här i Malmö! Det gick superbra, snygga modeller, bra visning och supergrymma frisörer!

Ska länka till bilder när det kommer.

Igår var det show igen. Det gick också toppen;) vi har haft en tävling nu som heter "Diva för en kväll"

Den tävlingen går ut på att man får lov att anmäla sig till tävlingen självmant. Ung som gammal kille som tjej. Vi tränar sen med Divan i en månads tid för att hon/han slutligen ska uppträda med sin favorit låt på Cabaret Moulins scen. Jag står för förvandlingen:)

Före


Efter


Nu är det dax för mig att bli lite fin, i frisörstolen nu på Caseal's, Mirela ska göra mig "raffig" :)

Före....efter kommer i ef.



2 kommentarer:

  1. kul med före- och efterbilder :)
    snygga han blev! vart köper du dina peruker?

    SvaraRadera
  2. tack:) överallt, köpt mycket på resor från USA och asien!

    SvaraRadera

Skriv ett meddelande: