onsdag 31 oktober 2012

Show och färg

nyss hemkommen från genrep på Tango Palatset där Cabaret Moulin har sin show första Fredagen varje månad. Alla danser är färdigrepeterade, perukerna ligger på sin plats och sminket är packat.

Tänkte prova ett av våra nya glitter på läpparna. Detta glitter är blandat med grova och fina korn för att det ska ge extra sparkling effekt, och det gillar vi!!!!!





Imorgon ska jag göra något "farligt" Jag har gett min frisör fria händer på klipp och färg...Min frisör Mirela är känd för att INTE fega gällande frisyr och färg, men tjejerna på den salongen är riktiga konstnärer så jag är faktist inte ett dugg orolig...snarare förväntansfull:)

kunde inte låta bli att skicka lite inspirationsbilder till henne om vad jag själv funderat lite på (färgmässigt då)...kommer troligen inte bli något sånt men har jag visat lite "onaturlig" hårfärg som min inspiration så är jag säker på att det inte kommer att bli en naturlig look...:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: