lördag 13 oktober 2012

Godmorgon

uppe med tuppen.

Sitter på hotellet i Stockholm, ska strax gå ner till frokust buffén ( det bästa med att bo på hotell)

Igår var det somsagt visning med Maria Nila och Svenska moderådet. Jag är supernöjd med gårdagens makeup, och det blev verkligen en helhet med kläder, hår och makeup.

Super trevliga Sara Vinter från Svenska moderådet band i samman alla kategorier och berättade om kommande trender, och om var och hur vi faktiskt blir inspirerade gällande mode makeup och hår...En kontakt jag sparar bland mina favoriter:)

Bästa Linda Beronius från Maria Nila tolkade 3 olika höst/vinter looker som jag fick fria tyglar med makeupen där jag hade kläder och hår som utgångsläge.

Två smakprov...






Upplevde att alla lärare, utbildningsansvariga och andra branchfolk som var på plats för att se visningen, var mycket nöjda, och vi fick jätte mycket fin respons och komplimanger!

Jag Älskar mitt jobb


Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: