måndag 22 april 2013

Bilder

Sitter just nu på tåget på väg hem till Malmö efter att ha varit i Varberg och gästat Plusgymnasiet!

Bläddra igenom lite bilder, och skulle vilja visa lite om vad jag sysslat med på senaste!

Jag gjorde en drag demonstration idag för eleverna i åk 2, samt lärarna på skolan i Varberg. En elev på mediaprogrammet var snäll och ställde upp som modell.

Vi börjar med helgen!
Inventering för hela slanten på lördagen. Äntligen klara, det tog tid, men klart blev det.

Trött var man, men kände att jag behövde komma ut lite på kvällen. Min vän och kollega i showgruppen hade en kul ide till en draglook, som han tänkte ha på kvällen, så även han spelar som DJ på nattklubb precis som jag.

Så jag kunde inte hålla fingrar i styr när han skulle börja sminka sig, så jag gjorde ögonmakeupen:)


Det är vårt nya rosa pigment jag här använt, med matchande rosa linser!


Här är idag på Plusgymnasiet, mysig liten skola, med fina stylist salar!


Min snygga modell!





När vi inventerade så fick jag upp ögonen för våra nya färgade mascaror! Måste bara göra något kul med dessa i helgen! Så häftiga färger!


Imorgon blir det jobb på kontoret och i butiken, sen ut och fara till Norrköping på Onsdag!

Ha en fin dag!

Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: