måndag 15 april 2013

Helgen i bilder



Vilken helg!

Efter att ha arbetat 12 dagar i streck fick vi äntligen vår välförtjänta helg.

Jag började min Fredagkväll med mys, film och middad.

Lördagen var händelserik må jag säga
Jag har agerat lite frisörassisstent medan jag satt i egen färg. Spännande.

På lördagskvällen tog vi våra makade ansikten till Lund för att showa på ett bröllop.

På natten blev det sedan DJ spelning på WONK, ändrade showsminkningen till lite roligare, blev gröna läppar bl.a., man kan göra mycket kul med ögonpennor och nagelglitter!

Håller på att förbereda sminkväskan! För på Onsdag bär det av till Linköping för visning!


Här sitter både jag och frisören i färg


Min gröna DJ makeup


Charlotte parelli, tusen och en natt...och jag brevid som klär ut mig till Loreen


Här står jag och bleker toppar


Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: