torsdag 11 april 2013

Denna hektiska vecka börjar leda till sitt slut. Det här hänt MYCKET denna vecka!

Vi har haft en prisSÄNKNING, fått massor av nya produkter. Vi har gjort ett katalogutskick till våra salongskunder, fortsatt med vår ombyggnad av butik mm mm. Saker och ting börjar falla på sin plats, och i nästa vecka tar jag "paus" från detta och åker på sminkuppdrag till Linköping!

Det ska bli roligt!

Men först är det helg, att ro om sig själv hos frisören och senare på lördagskvällen blir det lite showade och glamour:) då ska jag prova våra nya pigment!!


Sen i nästa vecka på visningen tänkte jag att jag ska prova våra lip tinters, med färgat balsam på ena sidan! Kommer passa perfekt till en av lookerna som jag ska göra. Vårigt och enkelt!


Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: