torsdag 25 april 2013

God Helg

Veckan har gått i ett och man hinner knappt med!

Det är roligt att ha mycket att göra, denna veckan har varit extrem!

Vår nya katalog gör succé, och försäljningen ligger på topp. Vi har fullt tryck i butik, lager och kontor men, Jag försöker att vara ute på kundbesök så mycket som möjligt nu för att demonstrera alla våra nyheter och trender inför kommande säsonger.

Igår var det Norrköping som gällde. På förmiddagen kom jag med ett försenat tåg (95 min) till fina Norrköping.

Härliga Simone, stylist lärare på Plusgymnasiet i NK, hämtade mig på stationen.
Vi åkte sedan till skolan där jag skulle hålla i lektion för hennes 3or.

Jag sminkade min specialité- Drag Queen.

Tyvärr kunde ingen kille ställa upp som modell, så jag fick en söt tjej vid namn Fanny som modell.

Kolla in hennes Barbielook!


Kolla vårt rosa pigment så intensivt i färgen! Jag använde lite av det rosa, och lite lila till denna sminkning.











Imorgon ska jag arbeta på hemmaplan.

Jag ska nämligen till JB gymnasiet här i Malmö för att hålla lektion för eleverna i Basmakeup. Det blir ett roligt avslut på veckan.

Kvällen slutar sent. Kl 21.00 ska jag vara på plast på en ny bar/resturang som öppnar på gågatan i Malmö. Jag ska vara DragVärdinna! Det kan bli kul:)

Ha en trevlig helg!

Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: