lördag 14 april 2012

Fotosession

I morse kl 08.00 var det dax att stiga upp för att sminka och modella till Cabaret Moulins nya pressbilder. Äntligen klara!

Har tyvärr blivit dunderförkyld, så man är inte jättepigg nu...

Bilderna kommer att bli fantastiska, kanske bjuder på ett smakprov senare;)


I Veckan som kommer blir det mer sminkjobb:) Jag börjar veckan i Helsingborg för att sminka 8 modeller för Maria Nila, ska bli jättetrevligt att samarbeta med dom på huvudkontoret. På Torsdag ska jag demonstrera På Fransuell Gymnasiet, för Stylisteleverna och
Sist men inte minst, På Fredag flyger jag till Umeå. Där ska jag demonstrera Dragmakeup. Min specalite'

Detta betyder VILA resten av helgen:) ( mellan dessa makeup uppdrag så har jag ju peggy Sage butiken att sköta)


Ha en fortsatt skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: