onsdag 18 april 2012

Godkväll

Efter första riktiga arbetsdagen för mig denna veckan, känner man sig ni lite mör. Dock skönt att känna sig lite levande igen efter förkylning.


imorgon ska jag demonstrera brudmakeup på Fransuell Gymnasiet.
jag gillar att göra brudsminkningar (Om det inte är en Bridezilla) såklart;)
Det brukar oftast vara en vårig makeup. Det är oftast en makeup som är väldigt romantisk, oftast känner sig bruden väldigt tjusig också...

Nu blir det ingen riktig brudmakeup imorgon men vi kan alltid låtsas:)

Här är en bild på en söt brud, Kim som jag sminkade för något år sedan. hon hade ett turkost tema på sitt bröllop och ville att det skulle framgå på ett diskret sätt i makeupen också.
Därför gjorde jag en underfransmarkering med turkos kajal och skugga.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: