lördag 21 april 2012

Umeå goes Drag

Igår spenderade jag min dag uppe i kyliga Umeå. (dom hade snö där uppe)
Jag hade verkligen en jättetrevlig dag med alla ifrån Rapunzel of Sweden och på deras makeupskola.
Vi började med att besöka Rapunzel kontoret/shop/salong/lager. Så stort och fint. massa peruker löshår och annat roligt att frossa i:)
Dom hade hyrt en konferenslokal där jag föreläste och demonstrerade drag makeup.
Eleverna (30st) både diplomerade och studerande var otroligt tacksamma att demonstrera för. Dom ställde frågor under tiden, och visade stort intresse för makeup.
Två trevliga killar fick vara mina modeller:)
Före:
Före:

Här jobbar vi på

EFTER!














Här är jag och tjejerna:)


Bara klänningar och lite accessoarer som fattas;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: