torsdag 12 april 2012

Växjö


Idag har jag varit på Kungsmadskolan i Växjö.
Jag blev överraskad över att skolan var så stor. Det fanns en stor salong för frisörelever och skönhet&hälsa elever. Det fann även en annan stor utbildningslokal där jag hade min demostration.

Eleverna i denna klassen var från åk 2. Dom gick skönhet & hälsa där det ingår bl.a. Makeup och naglar. Lyxigt! Det är ett program i min smak:)

Jag upplever att eleverna var väldigt intresserade av vad jag visade under lektionen. Dom ställde bra frågor och förhoppningsvis har jag inspirerat dom idag med Peggy Sages makeup!

Efter sminkningen fick eleverna komma fram och känna och klämma på
Mina produkter. Det var populärt:)





Söt elev som fick vara min modell, tyvärr framgår det inte att det var en mycket färgglad makeup





Vi ses / Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ett meddelande: